e-me

Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα

http://e-me.edu.gr/

Η Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me για μαθητές και εκπαιδευτικούς είναι ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό περιβάλλον, ασφαλές αλλά ταυτόχρονα ανοικτό, για τη μάθηση, τη συνεργασία, την επικοινωνία και δικτύωση όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.

Η Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me αναπτύχθηκε για να αποτελέσει:

  • το προσωπικό περιβάλλον εργασίας κάθε μαθητή και εκπαιδευτικού
  • έναν ασφαλή χώρο συνεργασίας, επικοινωνίας, ανταλλαγής αρχείων και περιεχομένου
  • ένα χώρο για κοινωνική δικτύωση μαθητών και εκπαιδευτικών
  • ένα πλαίσιο για υποδοχή εξωτερικών εργαλείων και εφαρμογών (apps)
  • ένα χώρο για δημοσιοποίηση και ανάδειξη της δουλειάς των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των σχολείων

Η e-me παρέχει:

  • προσωπικό χώρο αρχείων μαθητών και εκπαιδευτικών σε περιβάλλον υπολογιστικού νέφους (OwnCloud)
  • διαμόρφωση ατομικού προφίλ κάθε μέλους
  • διαχείριση επαφών, φίλων, ομάδων και κοινοτήτων
  • δημιουργία χώρων (συν-)εργασίας από μαθητές και εκπαιδευτικούς (Κυψέλες)
  • επικοινωνία ασύγχρονη (e-me chat) και σύγχρονη με δυνατότητα βίντεο (Skype)
  • ενσωμάτωση δημοφιλών εφαρμογών, όπως το OneNote για σημειώσεις και εργασίες
  • περιβάλλον δημιουργίας και διαχείρισης blogs (e-me blogs)
  • αποθήκη «μικροεφαρμογών» για εγκατάσταση στην e-me (e-me AppStore), καλώντας την εκπαιδευτική κοινότητα και την αγορά
  • διασύνδεση με τα Ψηφιακά Αποθετήρια Φωτόδεντρο για αξιοποίηση εκπαιδευτικού περιεχομένου

σε ένα περιβάλλον:

  • σύγχρονο και φιλικό που προσομοιάζει τη μορφή και τη λειτουργικότητα των σύγχρονων έξυπνων συσκευών και λειτουργεί σε tablets και κινητά τηλέφωνα
  • ασφαλές, επιτρέποντας μόνο πιστοποιημένους χρήστες (εκπαιδευτικούς και μαθητές) με χρήση των λογαριασμών τους @sch.gr

Κυψέλη:

Ο βασικός χώρος (συν-)εργασίας μαθητών και εκπαιδευτικών της e-me. Έχει μέλη, έπειτα από πρόσκληση και αποδοχή, προσαρμόσιμη επιφάνεια εργασίας, «τοίχο», κοινόχρηστα και προσωπικά αρχεία μελών και εφαρμογές (apps).

Βασικές αρχές σχεδίασης της e-me

  • Πρώτα οι ΜΑΘΗΤΕΣ
  • Μετάβαση στον «ψηφιακό κόσμο» και αναβάθμιση των καθημερινών δραστηριοτήτων χωρίς επιπλέον τεχνητούς περιορισμούς
  • «Χρησιμοποιώ τις εφαρμογές που γνωρίζω»
  • Βιωσιμότητα, με επέκταση λειτουργικότητας από εκπαιδευτικούς και αγορά
  • Σταδιακή εξοικείωση των χρηστών (“e-me: it grows with me”)