Συμμετέχω

Home/i-participate/Συμμετέχω
Συμμετέχω 2015-04-23T11:14:08+02:00

Project Description

Στόχος της Δράσης «Συμμετέχω» είναι η δημιουργία και υποστήριξη ενός Δικτύου Kαινοτόμων Eκπαιδευτικών οι οποίοι θα συμμετέχουν στην ανάπτυξη και αξιοποίηση ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου, καθώς και η αξιοποίηση του δικτύου για την ανάδειξη και προβολή του Εκπαιδευτικού Υλικού των Χρηστών και των Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών αξιοποίησης του ψηφιακού περιεχομένου του έργου.

Η Δράση θα συμβάλλει στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών να αναπτύσσουν Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο, να ενσωματώνουν Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο στην εκπαιδευτική διαδικασία και να δημιουργούν αυθεντικές μαθησιακές δραστηριότητες, βασισμένες σε πραγματικές καταστάσεις. Συνεπακόλουθα η Δράση θα συμβάλλει στην υποστήριξη των μαθησιακών αναγκών των μαθητών του 21ου αιώνα. Επιπλέον, θα υποστηρίξει τη δημιουργία μίας ανοικτής δεξαμενής Εκπαιδευτικού Υλικού Χρηστών και Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών αξιοποίησης Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου.

Ο δικτυακός κόμβος «Συμμετέχω» αποτελεί χώρο ανταλλαγής εμπειριών, επικοινωνίας και συνεργασίας των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο Δίκτυο Kαινοτόμων Eκπαιδευτικών.

Οι εκπαιδευτικοί μέσω του δικτυακού κόμβου «Συμμετέχω» συμμετέχουν και ενημερώνονται μέσα σε ομάδες, δημιουργώντας «κοινότητες πρακτικής». Έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν το δικό τους Εκπαιδευτικό Υλικό, καθώς και τις δικές τους Ανοιχτές Εκπαιδευτικές Πρακτικές, καθώς και να αναζητούν και να αξιοποιούν Εκπαιδευτικό Υλικό και Ανοιχτές Εκπαιδευτικές Πρακτικές συναδέλφων τους. Οι Ανοιχτές Εκπαιδευτικές Πρακτικές επικεντρώνονται κατά κύριο λόγο στην αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του Ψηφιακού Σχολείου στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά και ευρύτερα στην αξιοποίηση ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού.

Όλο το Εκπαιδευτικό Υλικό Χρηστών και οι Ανοιχτές Εκπαιδευτικές Πρακτικές διατίθενται ελεύθερα με την άδεια CreativeCommons CCBY-NC-SA, στο πλαίσιο υλοποίησης της εθνικής στρατηγικής για το Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο και της προώθησης της χρήσης Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων (OER) στα σχολεία