ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
Megalou Elina, Tsilivigos Yiannis, Kaklamanis Christos, & Politi Angeliki (2022). The evolution of e-me Digital Educational Platform and experiences from its nation-wide use in schools during Covid-19 pandemic. In Proceedings of EDULEARN22: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies, Palma de Mallorca, Spain, 4-6 July, 2022. ISBN: 978-84-09-42484-9 / ISSN: 2340-1117 (pp. 6619-6628), doi: 10.21125/edulearn.2022. Publisher: IATED. https://library.iated.org/view/MEGALOU2022EVO
Megalou Elina, Alexandris Kostis, & Oikonomidou Eugenia (2022). The Photodentro Learning Scenario Repository and Learning Scenario Designer tool: an online environment for creating, organizing, and sharing structured learning scenarios and customizable Templates. In Proceedings of EDULEARN22: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies, Palma de Mallorca, Spain, 4-6 July, 2022. ISBN: 978-84-09-42484-9 / ISSN: 2340-1117 (pp. 4550-4560), doi: 10.21125/edulearn.2022. Publisher: IATED. https://library.iated.org/view/MEGALOU2022PHO
- Megalou Elina, Alexandris Kostis, Oikonomidou Eugenia, & Kaklamanis Christos (2022). A Quality Assurance framework for OERs based on quality seals and the Photodentro Seals Repository. In Proceedings of the END 2022 International Conference on Education and New Developments, Madeira island, Portugal, 18-20 June, 2022, vol. 2 (pp. 167-171). ISBN: 978-989-53614-5-8 / ISSN (electronic version): 2184-1489, Publisher: inScience Press. http://end-educationconference.org/wp-content/uploads/2022/07/2022v2end036.pdf
- Megalou Elina & Kaklamanis Christos (2018). OPEN CONTENT, OER REPOSITORIES, INTERACTIVE TEXTBOOKS, AND A DIGITAL SOCIAL PLATFORM: THE CASE OF GREECE. In Proceedings of END 2018 International Conference on Education and New Developments, Budapest, Hungary, 23-25 June, 2018. ISBN: 978-989-99864-8-0 / ISSN (electronic version): 2184-1489, Publisher: inScience Press, Publisher: IATED. https://end-educationconference.org/proceedings/
- Μεγάλου Ελίνα & Κακλαμάνης Χρήστος (2018). Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: επέκταση και αξιοποίηση της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας «e-me», των διαδραστικών σχολικών βιβλίων, των ψηφιακών αποθετηρίων και του εθνικού συσσωρευτή εκπαιδευτικού περιεχομένου «Φωτόδεντρο». Πρακτικά 11ου Πανελλήνιου και Διεθνούς Συνεδρίου «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», Θεσσαλονίκη, 19-21 Οκτωβρίου 2018.
- Τσιβάς Αρμόδιος (2018). Διδακτικές προσεγγίσεις της έννοιας του ιστορικού χρόνου με την αξιοποίηση ψηφιακών πόρων του Φωτόδεντρου Μαθησιακών Αντικειμένων. Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 27-29 Απριλίου 2018 (σσ. 242-256).ISBN: 978-960-99301-4-7 (τ. Β’). Θεσσαλονίκη: Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος». https://5syn-thess2018.ekped.gr/praktika2018/b-075-242-256.pdf
- Koutoumanos Anastasios, Megalou Elina, Palavitsinis Nikos, Kaklamanis Christos(2016). Photodentro SAAS: Sowing the seeds for an ecosystem of “Photodentro” Open Educational Resource Repositories. In Proceedings of iCERi 2016, the 9th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 14 – 16 November, 2016. ISBN: 978-84-617-5895-1 / ISSN: 2340-1095, doi: 10.21125/iceri.2016, Publisher: IATED. https://library.iated.org/view/KOUTOUMANOS2016PHO
- Megalou Elina, Gkamas Vasileios, Papadimitriou Sofia, Paraskevas Michael and Kaklamanis Christos (2016). Open Educational Practices: Motivating Teachers to Use and Reuse Open Educational Resources. In Proceedings of the END2016 International Conference on Education and New Developments, Ljubljana, Slovenia, 12-14 June 2016. Publisher: WIARS, https://end-educationconference.org/conference-program/
- Κλωνάρη Αικατερίνη, Πασσαδέλλη Ανθούλα-Στυλιανή (2016β). Όταν θυμωμένα κύματα χτυπούν τον τόπο μας: Σενάριο διδασκαλίας γεωκινδύνου με χρήση ΤΠΕ. Πρακτικά Συνεδρίου «Η Εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.», Αθήνα, 5-6 Νοεμβρίου 2016 (σσ. 1600-1609).
- Κλωνάρη Αικατερίνη, Πασσαδέλλη Ανθούλα-Στυλιανή (2016α). Η Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδασκαλία και Μάθηση Μαθητών Γυμνασίου για τους Γεωκινδύνους. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 54-55, 8-24.
- Τσιβάς Αρμόδιος (2016). Η διδακτική αξιοποίηση των ιστορικών πηγών στο πλαίσιο του Φωτόδεντρου Μαθησιακών Αντικειμένων. Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Κεντρικής Μακεδονίας «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδακτική Πράξη», Θεσσαλονίκη, 8-10 Απριλίου 2016 (σσ. 222-233). ISBN: 978-960-99301-2-3. Θεσσαλονίκη: Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος». https://4syn-thess2016.ekped.gr/praktika/
- Megalou Elina, Koutoumanos Anastasios, Tsilivigos Yiannis, Kaklamanis Christos (2015). Introducing “e-me”, the Hellenic Digital Educational Platform for Pupils and Teachers. In Proceedings of EDULEARN15, the 7th International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona, Spain, 6-8 July, 2015. ISBN: 978-84-606-8243-1 / ISSN: 2340-1117 (pp. 4858-4868). Publisher: IATED. https://library.iated.org/view/MEGALOU2015INT
- Palavitsinis Nikos & Megalou Elina (2015). Issues for Quality Assurance of Metadata in Learning Object Repositories: The Case of Photodentro. In Proceedings of LINQ 2015, the 4th International Conference on Learning Innovations and Quality. Brussels, Belgium, May 2015.
Koutoumanos Anastasios & Megalou Elina (2015). The ODS Vocabulary Bank. Bulletin of the IEEE Technical Committee on Learning Technology, vol.17, issue 1/2, April 2015. ISSN 2306-0212 (pp. 10-13). Publisher: IEEE.
- Τσιβάς Αρμόδιος (2015β). Εννοιολογικό πλαίσιο ανάπτυξης ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού ιστορίας: Η περίπτωση του Φωτόδεντρου Μαθησιακών Αντικειμένων. Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», Θεσσαλονίκη, 30 Οκτωβρίου-1 Νοεμβρίου 2015. https://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe2369.pdf
- Τσιβάς Αρμόδιος (2015α). Παιδαγωγικές και διδακτικές προσεγγίσεις αξιοποίησης ψηφιακού υλικού στο μάθημα της ιστορίας: Η περίπτωση του Φωτόδεντρου. Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για την προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα, 23-25 Οκτωβρίου 2015 (σσ.115-124). ISBN: 978-618-82197-1-7 (τ. Α’) .
- Κλωνάρη Αικατερίνη (2015). Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων για το μάθημα της Γεωγραφίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες», Ρόδος, 17-18 Οκτωβρίου 2015 (σσ. 785-804).
- Μεγάλου Eλίνα & Κακλαμάνης Χρήστος (2015). Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία, Αποθετήρια Μαθησιακών Αντικειμένων «Φωτόδεντρο» και Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me. Πρακτικά 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Σύρος, 26-28 Ιουνίου 2015.
- Παπαδημητρίου Σοφία, Μεγάλου Ελίνα, Τζοβλά Ειρήνη (2015). Ανοιχτές Εκπαιδευτικές Πρακτικές αξιοποίησης Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Πρακτικά 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Σύρος, 26-28 Ιουνίου 2015.
- Μεγάλου Ελίνα (2015). Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι – Αποθετήρια Μαθησιακών Αντικειμένων: Η περίπτωση του Φωτόδεντρου. Δελτίο Εκπαιδευτικού Προβληματισμού και Επικοινωνίας, Σχολή ΙΜ Παναγιωτόπουλου. Τεύχος 54, Άνοιξη-Καλοκαίρι 2015. https://impanagiotopoulos.gr/images/ekdoseis-deltio/deltio54.pdf
- Παπαχρήστος Νικηφόρος, Σιτσανλής Ηλίας, Κολτσάκης Ευάγγελος, Μικρόπουλος Τάσος (2015). Στοχευμένος εμπλουτισμός εγχειριδίων της Φυσικής με μαθησιακά αντικείμενα. Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (ΕΝΕΦΕΤ 2015), Θεσσαλονίκη, 8-10 Μαΐου 2015 (σσ. 436-439). ISBN: 978-960-243-701-8.
- Megalou Elina & Kaklamanis Christos (2014). PHOTODENTRO LOR, the Greek National Learning Object Repository. In Proceedings of INTED2014, the 8th International Technology, Education and Development Conference. Valencia, Spain, 10-12 March, 2014. ISBN: 978-84-616-8412-0 / ISSN: 2340-1079. (pp. 309-319). IATED. https://library.iated.org/view/MEGALOU2014PHO
- Richter Thomas, Kretschmer Thomas, Stracke Christian M. , Bruce Alan, Hoel Tore, Megalou Elina, Mazar Ildiko , Sotiriou Sofoklis (2014). Open Educational Resources In The Context Of School Education: Barriers And Possible Solutions. European Scientific Journal (ESJ). Vol 10, No 19 (2014). ISSN: 1857 – 7881, ISSN: 1857 – 7431. https://eujournal.org/index.php/esj/article/view/3782/3598
- Mitsikopoulou Bessie (2014b). Materials design for the digital enrichment of the Greek EFL textbooks. Research Papers in Language Teaching and Learning (RPLTL),5(1), 48-69.
- Mitsikopoulou Bessie (2014a). Digital enrichment of EFL textbooks. In A. Psaltou-Joycey, E. Agathopoulou & M. Mattheoudaki (Eds.), Cross-curricular approaches to language education (pp. 404-430). Newcastle: Cambridge Scholars Publishing.
- Τάταρης Γεώργιος, Κλωνάρη Αικατερίνη, Στρατάκης Παναγιώτης (2014). Πώς οι τρισδιάστατοι χάρτες μας μαθαίνουν να βλέπουμε και όχι να κοιτάμε. Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη», Νάουσα, 4-6 Απριλίου 2014 (σσ. 150-160). ISBN: 978-960-99301-1-6.
- Τσιβάς Αρμόδιος (2014). Η χρήση και η αξιοποίηση εφαρμογών ΤΠΕ στο πλαίσιο της ιστορικής εκπαίδευσης: Τυπολογία, θεωρητικές παραδοχές, ερευνητικά δεδομένα. Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη διδακτική πράξη», Νάουσα, 4-6 Απριλίου 2014 (σσ. 375-389). ISBN: 978-960-99301-1-6.
- Richter Thomas, Kretschmer Thomas, Stracke Christian M. , Bruce Alan, Hoel Tore, Megalou Elina, Mazar Ildiko , Sotiriou Sofoklis (2013). Barriers Against Open Educational Resources and Possible Solutions: Teachers’ Perspectives and Recommendations. In Proceedings of ICERI 2013, the 6th International Conference of Education, Research and Innovation. Seville, Spain, 18-20 November 2013.
- Jimoyiannis Athanassios, Christopoulou Eleni, Paliouras Aris, Petsos Athanassios, Saridaki Anna,Toukiloglou Pavlos, Tsakonas Panagiotis (2013). Design and Development of Learning Objects for Lower Secondary Education in Greece: The Case of Computer Science e-Books. In Proceedings of EDULEARN13, the 5th International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona, Spain, 1-3 July, 2013.
- Chrysostomou Smaragda (2013). The use of media-enriched text books in the music classroom: examples from Greece and Cyprus. In Proceedings RIME 2013, the 8th International Conference for Research in Music Education. Exeter, UK, 9-13 April 2013.
- Σαλονικίδης Ιωάννης, Αθανασιάδης Κοσμάς, Αντωνίου Αντώνιος, Κλωνάρη Αικατερίνη, Κωτσάνης Ιωάννης, Μανουσαρίδης Ζαχαρίας, Τάταρης Γεώργιος (2013β). Ψηφιακό Σχολείο: Έργο της Ομάδας εμπλουτισμού των ηλεκτρονικών βιβλίων Γεωγραφίας και Μελέτης Περιβάλλοντος. Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ (CD), Σύρος, 21-23 Ιουνίου 2013.
Κλωνάρη Αικατερίνη, Μανδρίκας Αχιλλέας, Μελίστα Αναστασία, Τζουρά Μαρία, Χαλκίδης Άνθιμος, Καραμπάτσα Αθηνά (2013). Η αξιοποίηση των ΤΠΕ στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών Γεωγραφίας. Πρακτικά 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Βόλος, 26-28 Απριλίου 2013 (σσ. 922-929).
- Σαλονικίδης Ιωάννης, Αθανασιάδης Κοσμάς, Αντωνίου Αντώνιος, Κλωνάρη Αικατερίνη, Κωτσάνης Ιωάννης, Μανουσαρίδης Ζαχαρίας, Τάταρης Γεώργιος (2013α). Δημιουργία Ψηφιακού Περιεχομένου και εκπαιδευτικών διαδραστικών εργαλείων για την Ελληνική Εκπαίδευση. Ηλεκτρονικά Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής «Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Προκλήσεις και Προοπτικές», Θεσσαλονίκη, 12-14 Απριλίου 2013.