Σπύρος Κυριαζίδης

Αποφοίτησε από την Παιδαγωγική Ακαδημίας Θεσσαλονίκης το 1986 και από το τμήμα εξομοίωσης του Α.Π.Θ. το 2006. Είναι κάτοχος του διπλώματος διετούς Γενικής Μετεκπαίδευσης στις επιστήμες της Αγωγής του Α.Π.Θ. απ’ όπου αποφοίτησε το 2003 και στη συνέχεια απέκτησε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στις επιστήμες της Αγωγής του Π.Τ.Δ.Ε. του Α.Π.Θ. (Κατεύθυνση: Διδακτική των Θετικών Επιστημών-Μαθηματικών) απ’ όπου αποφοίτησε το 2007. To 2012 παρακολούθησε Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Επιμορφωτών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική, διδακτική πράξη (Β επίπεδο) στο Πανεπιστημιακό Κέντρο Επιμόρφωσης Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας ετήσιας διάρκειας. Είναι Πιστοποιημένος Επιμορφωτής Β επιπέδου στις ΤΠΕ στην εκπαίδευση και συμμετέχει ως επιμορφωτής Β Επιπέδου στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών ΠΕ70. Βραβεύτηκε το 2016 με έπαινο για τις καλύτερες πρακτικές στην εκπαίδευση στον Εκπαιδευτικό Θεσμό “Education Business Awards” στην κατηγορία Ψηφιακή Εκπαίδευση για Επιμορφωτικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης για τη δημιουργία εκπαιδευτικών εφαρμογών. Τιμήθηκε με το Βραβείο Αριστείας και Καινοτομίας από το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων το 2013 στο πλαίσιο του θεσμού “Αριστεία και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση” για το έργο: Δημιουργία σχολικού εγχειριδίου διδασκαλίας της τοπικής ιστορίας των Σερρών. Το 2017 τιμήθηκε με το Βραβείο εκπαιδευτικής προσφοράς παραμεθόριων περιοχών από την Ελληνική και Εθνική Επιτροπή για την UNESCO για το συνολικό του έργο στην εκπαίδευση.