Digital School II team

Η ομάδα του Ψηφιακού Σχολείου ΙΙ συμμετείχε ενεργά στις εργασίες του 11ου Πανελλήνιου και Διεθνούς Συνεδρίου «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19 και Σάββατο 20 Οκτώβρη 2018 στη Θεσσαλονίκη (http://hcicte2018.csd.auth.gr/).

Στην ειδική θεματική ενότητα «Ανάπτυξη και διακίνηση e-περιεχόμενου: Αποθετήριο Φωτόδεντρο» παρουσιάστηκαν το έργο Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ, τα Αποθετήρια και ο Εθνικός Συσσωρευτής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ» και η Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα «e-me» από την Ελίνα Μεγάλου, υπεύθυνη έργου, καθώς και η ανάπτυξη και αξιοποίηση μαθησιακών αντικειμένων για γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τους Επιστημονικούς Συντονιστές Γνωστικών Αντικειμένων (ΕΣΓΑ) του έργου και τους συνεργάτες τους: Παύλο Τουκίλογλου & Παναγιώτη Τσάκωνα, μέλη ομάδας Πληροφορικής, Κώστα Γαβριλάκη, ΕΣΓΑ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/ Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη, Σίσσυ Παπανικολάου, ΕΣΓΑ Ηλεκτρολογίας και Μηχανολογίας ΕΠΑ.Λ και Κώστα Ασημακόπουλο, μέλος ομάδας, Νικηφόρο Παπαχρήστο, μέλος ομάδας Φυσικών Επιστημών, Κατερίνα Κλωνάρη, ΕΣΓΑ Γεωγραφίας-Γεωλογίας και Γιάννη Σαλονικίδη, μέλος ομάδας, Ηρώ Βούλγαρη, μέλος ομάδας Προσχολικής Εκπαίδευσης, Μαρίνα Παπαστεργίου, ΕΣΓΑ Φυσικής Αγωγής, Σμαράγδα Χρυσοστόμου, ΕΣΓΑ Αισθητικής Αγωγής, Κατερίνα Μακρή, μέλος ομάδας Αγγλικής Γλώσσας, Αρμόδιο Τσιβά, ΕΣΓΑ Ιστορίας,  Βασιλική Μητροπούλου, ΕΣΓΑ Θρησκευτικών και Νικόλαο Αργυρόπουλο, μέλος ομάδας.

Οι εργασίες που παρουσιάστηκαν ήταν:

  • Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: επέκταση και αξιοποίηση της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας «e-me», των διαδραστικών σχολικών βιβλίων, των ψηφιακών αποθετηρίων και του εθνικού συσσωρευτή εκπαιδευτικού περιεχομένου «Φωτόδεντρο». Ελίνα Μεγάλου & Χρήστος Κακλαμάνης
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη μαθησιακών αντικειμένων αλγοριθμικής και προγραμματισμού για το Λύκειο. Αθανάσιος Πέτσος, Παύλος Τουκίλογλου, Παναγιώτης Τσάκωνας και Αθανάσιος Τζιμογιάννης
  • Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη στο «Φωτόδεντρο»: Οι προκλήσεις στην ανάπτυξη των μαθησιακών αντικειμένων. Κώστας Γαβριλάκης, Γεωργία Λιαράκου, Απόστολος Κώστας και Αγάπιος Πάνος
  • Αναπτύσσοντας Μαθησιακά Αντικείμενα για τους τομείς Ηλεκτρολογίας και Μηχανολογίας των ΕΠΑΛ. Κυπαρισσία Παπανικολάου, Κωνσταντίνος Ασημακόπουλος, Γεώργιος Βουνάτσος, Σοφία Νικητοπούλου, Νικόλαος Χατζηαθανασίου, Άρης Σκουρολιάκος και Αναστάσιος Πάλλας
  • Αναπτύσσοντας ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα για τις Φυσικές Επιστήμες στο Ψηφιακό Σχολείο II. Νικηφόρος Παπαχρήστος, Αντώνης Σακελλάριος, Δημήτρης Αγγελής, Παύλος Γκαϊντατζής, Γιώργος Κορακάκης, Γιώργος Νταλάκας, Ηλίας Σιτσανλής, και Αναστάσιος Μικρόπουλος
  • Ενίσχυση της γεωγραφικής μάθησης και γραμματισμού με την χρήση ψηφιακού γεωγραφικoύ υλικού. Αικατερίνη Κλωνάρη, Κοσμάς Αθανασιάδης, Ιωάννης Κωτσάνης, Ιωάννης Σαλονικίδης και Γεώργιος Τάταρης
  • Η Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Ελίνα Μεγάλου & Χρήστος Κακλαμάνης
  • Άξονες σχεδίασης Ψηφιακών Μαθησιακών Αντικειμένων για την Προσχολική Εκπαίδευση. Ηρώ Βούλγαρη, Άλκης Γεωργόπουλος, Αναστασία Μισιρλή, Δημήτρης Νικολός, Ανδρομάχη Φιλιππίδη και Βασίλης Κόμης
  • Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα για τη Φυσική Αγωγή. Μαρίνα Παπαστεργίου, Ιάκωβος Μαστρογιάννης, Πέτρος Νάτσης και Σπύρος Κυριαζίδης
  • Η Αισθητική Αγωγή στο Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Εικαστικά, Μουσική, Θέατρο. Σμαράγδα Χρυσοστόμου
  • Τα Αγγλικά στο Ψηφιακό Σχολείο: Ανάπτυξη Μαθησιακών Αντικειμένων για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας. Βασιλική Μητσικοπούλου, Ελένη Αργυρίου, Κατελής Βίγκλας, Γεωργία Γύφτουλα, Σούζαν Μουτσουρούφη, Κατερίνα Μακρή, Ιωάννης Μπήτρος, Αντιγόνη Μπρατσόλη, Σοφία Μυσιρλάκη, Κατερίνα Νικολάκη, Αριστείδης Παλιούρας, Δημήτρης Παράς, Χρυσάνθη Σωτηρίου, Βασίλης Χαρτζουλάκης και Μαίρη Φρέντζου
  • Παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές σχεδιασμού και ανάπτυξης ψηφιακών πόρων για το μάθημα της Ιστορίας στο πλαίσιο του «Ψηφιακού σχολείου». Αρμόδιος Τσιβάς, Χαρά Ανδρεάδου, Ιωάννης Κασκαμανίδης και Αιμιλία Σαλβάνου
  • Μαθησιακά αντικείμενα στα Θρησκευτικά. Παιδαγωγικό υπόβαθρο σχεδιασμού και διδακτική ένταξη. Βασιλική Μητροπούλου και Νικόλαος Αργυρόπουλος

Οι εργασίες περιλαμβάνονται στα Πρακτικά του Συνεδρίου εδώ:  http://hcicte2018.csd.auth.gr/.

DS-II Informatics team